Діагностика рівня знань дітей за І півріччя (середня група)
На виконання річного плану КЗДОКТ №5 "Весеслі зайчата" ММР було проведено діагностуванн рівня знань дітей за І півріччя.
Діти середньої групи (вихователь Яцків Л.І.) називають пори року, визначають зміни в рослинному і тваринному світі, класифікують об’єкти: дерева, кущі, квіти, овочі, фрукти, тварини; групують та систематизують предмети; називають та розрізняють геометричні фігури; володіють прийомами накладання, прикладання.
Діти середньої групи :
орієнтуються в сезонних змінах — 84 %;
знають назву дерев (3-4 назви) — 84 %;
класифікують домашніх та диких тварин – 84 %;
правильно вживають дієслівні та прикметникові форми — 75 %;
вільно утворюють прикметникові форми — 75 %.
вільно викладають і групують предмети до 80 %, вживають математичні терміни — 80 %.
виразно розповідають до 3 віршів;
правильно називають та розрізняють кольори — 95 %;
знають , називають, розрізняють геометричні фігури – 95 %
вміють слухати та діяти за словесною інструкцією вихователя — 65 %;
вільно викладають і групують предмети до 4, вживають математичні терміни — 65 %.
Малята зручноі впевнено почувають себе на групових онлайн-заняттях та під час індивідуальної роботи.
Але не всі діти правильно рахують порядковою лічбою. Також, не всі діти виконують словесні вказівки відразу - потребують повільного повторення. У деяких дітей ще залишається пробема звуковимови, хоча позитина динаміка присутня у багатьох.
Загалом, моніторинг рівня знань і досягнень дітей середньої групи на достатньому рівні.
Коментарi