Діагностика рівня знань дітей за І півріччя (середня група)

На виконання річного плану КЗДОКТ №5 "Весеслі зайчата" ММР було проведено діагностуванн рівня знань дітей за І півріччя.

Діти середньої групи (вихователь Яцків Л.І.) називають пори року, визначають зміни в рослинному і тваринному світі, класифікують об’єкти: дерева, кущі, квіти, овочі, фрукти, тварини; групують та систематизують предмети; називають та розрізняють геометричні фігури; володіють прийомами накладання, прикладання.

Діти середньої групи :

орієнтуються в сезонних змінах — 84 %;

знають назву дерев (3-4 назви) — 84 %;

класифікують домашніх та диких тварин – 84 %;

правильно вживають дієслівні та прикметникові форми — 75 %;

вільно утворюють прикметникові форми — 75 %.

вільно викладають і групують предмети до 80 %, вживають математичні терміни — 80 %.

виразно розповідають до 3 віршів;

правильно називають та розрізняють кольори — 95 %;

знають , називають, розрізняють геометричні фігури – 95 %

вміють слухати та діяти за словесною інструкцією вихователя — 65 %;

вільно викладають і групують предмети до 4, вживають математичні терміни — 65 %.

Малята зручноі впевнено почувають себе на групових онлайн-заняттях та під час індивідуальної роботи.

Але не всі діти правильно рахують порядковою лічбою. Також, не всі діти виконують словесні вказівки відразу - потребують повільного повторення. У деяких дітей ще залишається пробема звуковимови, хоча позитина динаміка присутня у багатьох.

Загалом, моніторинг рівня знань і досягнень дітей середньої групи на достатньому рівні.

Кiлькiсть переглядiв: 26

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.