«Марганець – моє рідне місто»
Тема | «Марганець – моє рідне місто» |
Вид проекту | Творчий, довготривалий |
Термін реализації проекту | Листопад (4 тижня) |
Керівник проекту | Вихователь-методист Вихователі старших груп |
Учасники проекту | Діти старшої групи Музичний керівник Інструктор з фізичного виховання Психолог Вчитель-логопед |
Мета проекту | Удосконалити систему креативного підходу до проектної діяльності з патріотичного виховання та умов перебування дітей старшого дошкільного віку в ДНЗ |
Завдання проекту | 1. Розробити тематику заходів які будуть проводитись в ході проекту. 2. Дати дітям уявлення пр. державну символіку нашої країни, області, міста 3. Продовжувати виховувати допитливість, інтерес до пізнання навколишнього світу рідного краю через мистецтво, фольклор, образи природи, народні традиції |
ПЛАН
Фізичний розвиток | Рухливі ігри | 1. «Коза-дереза» Вправляти дітей в бігу за сигналом. Розвивати силу, спритність, швидкісні якості, орієнтування в просторі. Використовувати в грі атрибути виготовленні власноруч 2. «У вишневому садочку» Хоровод. Імітація рухів, творчий підхід до поставленого завдання, кмітливість |
Спортивна естафета | 1. Спортивне свято «Козацькими стежками» Розвивати вміння грати в команді, діяти швидко, злагоджено | |
Пізнавальний розвиток | Цільова прогулянка | 1. Цільова прогулянка до парку ім.. Т.Г. Шевченко Розповісти про назву парку. Підвести дітей до закономірності сезонних змін. Збирання природного матеріалу для поробок |
Спостереження | 1. Спостереження за калиною Дати уявлення про рослини-символи. Дати знання про те, чому так говорять про калину | |
Ознайомлення з навколишнім. Природа | 1. Віртуальна екскурсія пам’ятними місцями міста Ознайомлення з рідним містом. Дати знання про назву міста, історію виникнення та чим славиться 2. «Ой, верба» Дати знання про вербу, як символ України. Особливості зовнішнього вигляду та росту. Користь | |
Мовленнєвий розвиток | Розвиток мовлення | 1. «Моє рідне місто». Складання творчої розповіді 2. Бесіда за серією картин «Шахтарський край» Ознайомлення з професією шахтаря |
Грамота | 1. «Я та Батьківщина» Складання речення за схемою. Звуковий аналіз слів | |
Художньо-естетичний розвиток | Образотворча діяльність | 1. «Парк восени» (Малювання дерев, що ростуть на нашій місцевості з використанням монотипії). 2.«Створення емблеми своєї групи» (Малювання) Розвиток мислення, уяви, дитячої творчості, графічних навичок. |
Художня література | 1. «Вербовий край» Ознайомлення з життям та творчістю Григорія Бідняка 2. Розучування вірша Г.Бідняка | |
Музична діяльність | 1.Презентация проекту «Марганець – моє рідне місто» Тематична розвага | |
Ігрова діяльність | Дидактичні ігри | 1.«Знайди прапор України» Формувати елементарні уявлення про прапор 2.«Склади герб України» (пазли) 3. «Хто де живе?» Знання про тварин, які проживають на рідній місцевості |
Сюжетно-рольва гра | 1.«Ми - шахтарі» Формування рольової взаємодії. Введення вихователем в гру проблемних ситуацій | |
Взаємодія з батьками щодо реалізації проекту «Марганець - моє рідне місто» | ||
Рекомендувати батькам книгу для спільного з дітьми читання «Шахтарчата» Г.Бідняка | ||
Рекомендувати батькам відвідати міську бібліотеку та музей | ||
Допомога в організації та проведенні спортивного свята | ||
Створення емблеми своєї групи |
Коментарi