/Files/images/ldths/діаграми моніторинг.jpg

Результати якості освіти в 2021- 2022 навчальному році

В зв'язку з введенням воєнного стану організація освітньої діяльності закладу перейшла на дистанційну форму роботи.
Протягом року педагогами здійснювалась системна та цілеспрямована робота щодо розвитку ключових компетентностей дошкільників. Для реального визначення рівня знань, умінь та навичок вихованців відповідно вимог Програми розвитку дітей від пренатального періоду до трьох років «Оберіг», Програми виховання і навчання дітей дошкільного віку «Українське дошкілля» та Освітньої програми для дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт» двічі у навчальному році (вересні, січні) було проведено моніторинг сформованості ключових компетентностей дітей в усіх вікових групах. Головна мета моніторингу – визначити, чи є поступальні зміни в розвитку однієї конкретної дитини впродовж цілого року. Результати досягнень дітей дали змогу зорієнтувати педагогів у сильних і слабких сторонах розвитку кожної дитини, доборі засобів оптимізації цього процесу, шляхів індивідуальної роботи з нею.
Кiлькiсть переглядiв: 714

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.