БЕЗПЕКА ДИТИНИ ВЛІТКУ

/Files/images/zzzzzzz/1а.jpg

/Files/images/zzzzzzz/2а.jpg/Files/images/zzzzzzz/3а.jpg/Files/images/zzzzzzz/4а.jpg/Files/images/zzzzzzz/5а.jpg/Files/images/zzzzzzz/6а.jpg/Files/images/zzzzzzz/7а.jpg/Files/images/zzzzzzz/9а.jpg/Files/images/zzzzzzz/11а.jpg/Files/images/zzzzzzz/12а.jpg/Files/images/zzzzzzz/13а.jpg

Як залучити дитину до праці?

Найголовнішими якостями, які ми повинні виховувати у дітей, мають бути любов до праці, повага до трудівників, готовність виконувати будь-яку потрібну для суспільства роботу. Труд має стати життєвою потребою маленького громадянина.
Починається він із самообслуговування: вдягання черевичок, застібання гудзиків, умивання, складання іграшок, застилання ліжка, в диятчому садку – чергування по їдальні, у зеленому куточку та ін. Важливо не примушувати, а привчати дитину до трудового зусилля. Примус до праці може викликати протест, відмову.
Залучаючи дітей до виконання побутових обов`язків, ми виховуємо звичку працювати, а разом з нею привчаємо піклуватись про інших людей, формуючи благородні бажання. Привчати дітей до виконання будь-яких побутових справ треба не лише тому, що ми маємо готувати їх до майбутнього самостійного життя. Звичка й уміння робити щось своїми руками стануть у нагоді дитині, яку б професію вона не обрала, і, кірм того, вони значною мірою сприяют її розумовому розвитку.
Одним із шляхів духовного збагачення особистості дитини є ознайомлення з працею дорослих.
Здатність до трудових зусиль діти виявляють дуже рано.
Під час ознайомлення дітей з працею дорослих, застосовуємо різноманітні методи та прийоми:
· бесіди про професії;
· читання художньої літератури;
· розглядання картин, альбомів, наборів листівок про працю дорослих;
· зустрічі з людьми різних професій;
· екскурсії;
· виготовлення подарунків друзям, батькам, знайомим;
· виготовлення колективних робіт із певної тематики;
· придумування узорів для прикрашання площиних зображень українського одягу, посуду тощо;
· вивчення прислів`їв, приказок про працю;
· проведення вікторин на приклад “Хто? Де? Що?”. “Поле чудес”;
· використання різних дидактичних ігор.

ПАМ'ЯТКА ДЛЯ БАТЬКІВ

/Files/images/нгг.gif1. Сформуйте у себе позитивне ставлення до дитячого садка, налаштуйте себе на те, що дитині тут буде добре, її буде доглянуто, оточено увагою, вона отримає підтримку
2.Уникайте будь-яких негативних розмов у сім'ї про дитячий садок у присутності дитини, оскільки вони можуть сформувати у неї негатив не ставлення до відвідування дитячого садка.
3. Створіть спокійний, безконфліктний клімат у сім'ї
4.Заздалегідь потурбуйтеся про те, щоб розпорядок дня дитини вдома був наближеним до розпорядку дня у дитячому садку (ранній підйом, час денного сну, прийоми їжі, прогулянки).
5.Ознайомтеся з режимом харчування та меню у дитячому садку
6.Навчайте дитину їсти неперетерті страви, пити з чашки, привчайте тримати ложку
7. Відучіть дитину від підгузків. Виховуйте у неї потребу проситися до туалету.
8.Учіть дитину впізнавати свої речі: білизну, одяг, взуття, носовичок.
9. Учіть гратися іграшками. Скажімо, ляльку можна годувати, колисати, гойдати; пірамідку — збирати, розбирати.
10.Привчайте дитину після гри класти іграшки на місце.
11.Пограйтесь удома у дитячий садок з ляльками: погодуйте їх, почитайте казку, поведіть на прогулянку, покладіть спати.
12.Виховуйте у дитини позитивний настрій та бажання спілкуватися з ін шими дітьми.
13.Тренуйте систему адаптаційних механізмів у дитини — привчайте її до ситуацій, в яких потрібно змінювати форми поведінки.
14.Підготуйте для малюка індивідуальні речі: взуття та одяг для групи, 2-3 комплекти змінної білизни,чешки для музичних занять, носовичок.
15. Повідомте медичну сестру про стан здоров'я вашого малюка.
16.Дайте дитині до дитячого садка улюблену іграшку.

Кiлькiсть переглядiв: 1200

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.