Педагогічна година

"Творчість педагога - запорука креативного розвитку дітей"

ПЕДАГОГІЧНА ГОДИНА

Тема: «Творчість педагога – запорука креативного розвитку дітей»

Мета: виявити та конкретизувати уявлення педагогів з організації та вдосконалення розвитку креативних здібностей дошкільників. Підвищення професійної компетенції педагогів в питаннях розвитку креативності. Узагальнення набутих знань на попередніх засіданнях семінару-практикуму, підготовка до заключного засідання.

Форма проведення: усний журнал з елементами тренінгу.

Хід проведення

Перша сторінка. Бліц-опитування «Креативність та творчість»

Моніторинг-діагностика, кількісний і якісний аналіз.

Мотивація-процес спонукання себе та інших.

Творчість - процес діяльності, що створює якісно нові матеріальні і духовні цінності або підсумок створення суб'єктивно нового.

Креативність - здатність людини до конструктивного, нестандартного мислення і поведінки, а також усвідомлення та розвитку свого досвіду. Креативність - це здатність дивуватися і пізнавати, знаходити рішення в нестандартних ситуаціях, це націленість на відкриття нового і здатність до глибокого усвідомлення свого досвіду.

Прояви креативності: швидкість, гнучкість, точність, оригінальність мислення, багата уява, почуття гумору, прихильність високим естетичним цінностям.

Структура креативності:

• мотиваційна сфера;

• психічні процеси (уява, творче мислення;

• особистісні якості (допитливість, активність, ініціативність).

Чинники, які сприяють розвитку креативності:

· Заохочення різних форм креативного продукту в сім'ї та ДНЗ.

· Орієнтація дитини на креативне рішення проблем.

· Відсутність перешкод щодо спонтанності та ініціативи дитини.

· Можливість маніпуляція з предметами і думками.

· Навчання дитини увазі до сигналів навколишнього середовища.

· Виховний вплив в напрямку визнання дитиною цінності креативних рис своєї особистості.

Друга сторінка. Вільна дискусія «Креативність дітей у різних видах діяльності»

В яких видах діяльності можна розвинути креативність дітей? Яким чином? Як можна їх взаємопов’язати?

Третя сторінка. Обмін думками «Хочу все знати»

{ ЗА ЯКИМИ ОЗНАКАМИ МОЖНА ВИЯВИТИ КРАТИВНУ ДИТИНУ?

{ ЧИ Є ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТВОРЧОЮ?

{ ЯК ВПЛИВАЄ ОСОБИСТІСТЬ ПЕДАГОГА НА РОЗВИТОК ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ДИТИНИ? (ПРИКЛАДИ)

{ ЯКІ ТВОРЧІ ЗАВДАННЯ ПІД ЧАС ПРОГУЛЯНКИ ПІДВИЩУЮТЬ ВІРОГІДНІСТЬ РЕАЛІЗАЦІЇ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ?

Четверта сторінка. Порадник «Роль сім’ї у розвитку креативних здібностей дитини»

Організовуючи життєдіяльність старших дошкільнят у сім’ї та в ДНЗ, слід сміливіше запроваджувати експериментування, дослідництво; надавати дитині можливість та право самостійно приймати рішення, виробляти елементарні гіпотези, доводити, обґрунтовувати, відстоювати власну точку зору. Варто давати батькам конкретні поради щодо розвитку в дитини допитливості, здатності творчо переробляти пережиті життєві враження, втілювати творчу уяву в реальній дійсності, розв’язувати нескладні життєві проблеми.

Форми роботи з батьками:

Консультації,

Тренінги,

Батьківські збори

День відкритих дверей;

День довір’я;

Вечори запитань та відповідей

Родинний міст;

Родинні посиденьки

Тиждень сім’ї;

Тематичні акції;

«Школа молодих батьків»;

Форми роботи, які можна запропонувати батькам вдома з дітьми:

Ігри-фантазії

Режисерські ігри

Моделювання

Дослідницька робота

Хвилинки фантазії

Складання загадок

Сюжетно-рольові ігри

СХД

Складання казок

П’ята сторінка. Міні-тест «Творче бачення»

Педагогам пропонується намалювати стани людських почуттів: спокій, одинокість, сум та щастя.

Шоста сторінка. Школа креативу

1. За певний час з набору різноманітних предметів створити композицію.

2. Командам намалювати 4 предметні картинки, скласти за ними творчу розповідь.

Кiлькiсть переглядiв: 1112

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.