"Креативні ідеї для творчих педагогів"
Методичні рекомендації для молодих спеціалістів
Мета: визначити рівень креативних здібностей педагогів. Розвинути їх можливості творчого бачення. Спонукати до креативного підходу під час навчально-виховної діяльності.
Хід проведення
І. Як ви розумієте термін «креативність»? (СЛАЙД 2)
ІІ. Тест «Визначення рівня креативності» (СЛАЙД 3)
ІІІ. Розминка для розвитку креативного мислення
1. Дудли – це цікавий винахід американського автора-юмориста Роджера Прайса та креативного продюсера Леонарда Стерна, запропонований ними в 1950 роках. Назва droodle походить від трьох слів "doodle" (каракулі), "drawing" (малюнок) и "riddle" (загадка). Навіть саме назва винаходу цілком відбражає креативне мислення авторів. (СЛАЙД 4)
2. Всі знають , що картопля дуже корисна, але визначте, яка шкода від картоплі? (СЛАЙД 5)
3. Вправа «Що зображено?» (СЛАЙД 6-7)
4. Вправа «Про що ця картина?» (СЛАЙД 8)
5. Вправа «Друге життя». Як можна використати: газету, лампу, бабіну з-під скотча? (СЛАЙД 9-10)
ІV. Готуємось до літнього періоду. (СЛАЙД 11)
Літо – оздоровчий період, пора розваг та пізнання. З набору певних речей (дріт, пакет, скотч, диски тощо) слід зробити прикрасу для майданчика.
V. Креативний підхід у різних видах діяльності(СЛАЙД 12-13)
Назвіть креативні прийоми навчання дітей у різних видах діяльності.
VI. Гра «Архітектор» (СЛАЙД 14)
Ви працюєте в архітектурному бюро. Отримали замовлення: створити проект будинку. Замовник залишив побажання, щоб проект був заснований на наступних словах: МИША, МОЛОКО, ДЗЕРКАЛО.
ТОМУ будинок може бути з дзеркальними стінами, двері у вигляді мишачої нори, фонтан у вітальні у вигляді глечика з молоком тощо.
Кіт, трикутник, яблуко, троянда |
Квадрат, водоспад, корзина, чайка |
Море, сніг, віник, парасолька |
Ромб, горіх, собака, зірка |
Яйце, ручка, піаніно, пір’їна |
Мушля, ґудзик, скрипка, трава |
Перлина, кінь, крига, сир |
Заєць, стілець, кульбаба, скло |
Телефон, дзвіночок, папуга, голка |
Кактус, книжка, павутиння, пісок |
Береза, відро, малина, крокодил |
Цукор, калина, цегла, бинт |
VII. Вправа «Казка» (СЛАЙД 15)
Кожен пише 1 речення, інший намагається продовжити із зав’язкою, кульмінацією та закінченням.
Підведення підсумку (СЛАЙД 16)
Коментарi