Літо - пора оздоровлення дітей!
Літо! Найкращий час для оздоровлення дітей. Ми потурбувались, щоб наповнити літнє дозвілля вашої малечі іграми, розвагами, спостереженнями, працею в природі, загартувальними процедурами, пішими переходами, спортивними святами. Цікаві лялькові вистави, концерти, вікторини, інсценівки, драматизації казок, у яких діти беруть безпосередню участь.
Ваші діти отримають безліч позитивних емоцій, нових вражень та знань!
Загартування повітрям
-повітряні ванни в приміщенні (діти мають їсти, гратися і
спати в теплу погоду при відчинених вікнах);
- повітряно-сонячні ванни на прогулянках. Проводити про-
гулянки слід за будь-якої погоди. При загартуванні
повітрям дуже важливо правильно вдягати дитину -
відповідно до сезону і погоди, щоб забезпечити їй вільну
рухливість і необхідний тепловий комфорт. У теплі дні
організовують ігри середньої рухливості, щоб діти не
перегрівалися);
Загартування водою
- ходьба по вологому килимку, змоченому в сольовому
розчині.
Загартування сонцем
Приймати сонячні ванни найкраще вранці, коли повітря
особливо чисте і ще не занадто пекуче, а також ближче
до вечора, коли сонце хилиться до заходу.
- Рекомендується не перебувати на сонці в повній
нерухомості.
- Для попередження перегріву та сонячного удару дітям
обов'язково потрібно надівати білі панами або хусточки.
Заняття з фізичної культури
- Улітку, як і взимку, заняття складається з трьох частин,але при його проведенні необхідно кожного разу вра-ховувати стан погоди, в залежності від того, збільшуватиабо зменшувати навантаження.
- Улітку заняття з фізкультури мають відрізнятисядинамічністю, швидкою зміною діяльності. Вихідні по-ложення не повинні бути стабільними, раз і назавждизакріпленими за даними вправами, їх треба частішезмінювати.
Ранкова гімнастика
- Улітку ранкову гімнастику слід обов'язково проводити наповітрі.
- У теплу погоду діти мають виходити на гімнастику в тру-сиках і майках, по можливості, босоніж.
- Структура ранкової гімнастики влітку залишається незмінною.
- У залежності від погоди змінюється темп проведення вправ, а інколи вихідні положення.
Ігри
- спортивні (бадмінтон, городки , ігри з елементами фут-болу та баскетболу).
- рухливі (ігри з ходьбою, бігом, рівновагою; з повзаннямі лазінням; з киданням і ловінням предметів; зі стрибками; на орієнтування у просторі).
Рухливі ігри на свіжому повітрі слід проводити щодня:
- під час ранкового прийому - одну-дві гри малої тасередньої рухливості;
- на прогулянках у першу і другу половину дня - на кожнупланується не менше трьох-чотирьох ігор різноїрухливості. При цьому першу гру розпочинають через10-15 хвилин після початку прогулянки, коли діти дещоадаптуються до погодних умов, а останньою проводятьмалорухливу гру;
- увечері (після 17.00 - 18.00) - одну-дві гри малої тасередньої рухливості;
- під час літньої спеки ігри з бігом або стрибкамидоцільно організовувати в другій половині дня.
- при поясненні гри не можна садовити або ставити дітейобличчям до сонця. Сонце заважає малюкам бачити ви-хователя, тому вони погано сприймають пояснення іпоказ рухів у грі.
- рольові ;
- народні.
Коментарi