КАРАНТИН НЕ СТАНЕ НА ЗАВАДІ. Проводимо користно час з дітьми. Навчайтеся ненав`язливо та цікаво. Пропонуємо пройти разом з дітьми повчальні інтернет-маршрути ТУТ wym-1585230579215

/Files/images/ldths/КОРОНАВІРУС. ЗАХОДИ ОБОРЕЖНОСТІ.png

РЕГЛАМЕНТ ВІДНОВЛЕННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В КДНЗКТ №5

1. ЗАХОДИ ЩОДО ПІДГОТОВКИ КДНЗКТ №5 ДО ПОВЕРНЕННЯ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ:

1.1.Обробка приміщень закладу:

-необхідно здійснити обробку дезінфікуючими засобами поверхонь в усіх приміщеннях закладу, на ігрових, спортивних майданчиках ;

-необхідно здійснити дезінфікування бактерицидними лампами приміщень.

1.2.Підготовку медичного кабінету:

-необхідно підготувати медичний кабінет, як окреме приміщення тимчасової обсервації для осіб з підозрілими симптомами.

2. ПРИЙОМ ВИХОВАНЦІВ ДО ЗАКЛАДУ:

2.1.Обов’язкові умови:

-на підставі аналізу та висновків медичної сестри формуються списки вихованців;

-система щоденної батьківської перевірки стану здоров’я дитини з обов’язковим повідомленням вихователя;

-перевірка на наявність підвищенної температури у всіх учасників навчально-виховного процесу перед входом до приміщення закладу ( початковий та кожні 4 години ( поточний) з занесенням показників у відповідний журнал.

-мінімізація контактів вихованців;

-створення окремого розкладу режиму роботи груп.

АЛГОРИТМ ДІЙ ПЕРСОНАЛУ ПІД ЧАС ПРИЙОМУ ДІТЕЙ:

- Організувати ранкове приймання дитини до дошкільного навчального закладу з 6-30 год. до 8-30 год. на території закладу за межами його будівлі, без скупчення відвідувачів.

Залишити відкритим один центральний вхід.

-Батьки та супроводжуючі особи повинні одягати респіратор або захисну маску (у тому числі саморобну), так, щоб були покриті ніс та рот. Очікування на території повинно бути обмежено.

-Температурний скринінг дітей проводити при вході ( початковий) у закладі та кожні 4 години ( поточний) з занесенням показників у відповідний журнал.

Діти, в яких виявлено температуру тіла понад 37,2°С або ознаки респіраторних захворювань:

-при проведенні початкового температурного скринінгу – не допускаються до відвідування;

-при поточному скринінгу – ізолюються з відповідним інформуванням медичного працівника та батьків. При ізоляції важливо не допустити тривожних відчуттів у дитини та враховувати її психологічний стан.

-На вході до закладу організувати місце для обробки рук спиртовмісними антисептиками з концентрацією активно діючої речовини понад 60% для ізопропілових спиртів та понад 70% для етилових спиртів, та розмістити їх на безпечній висоті з яскравим вказівником про необхідність дезінфекції рук ( банер, наклейка тощо).

3.ОБОВ’ЯЗКОВІ ЗАХОДИ ПІД ЧАС ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

3.1.Усі навчально-виховні заходи та режимні моменти з дітьми проводяться за умови максимально можливої ізоляції однієї групи.

3.2.Використання приміщень загального користування (музична зала) дозволяється за умови чіткого дотримання графіку роботи з обов’язковим проведенням усіх санітарно-гігієнічних заходів щодо їх прибирання та провітрювання.

3.3.Після кожного виду діяльності проводяться передбачені цим Регламентом санітарно-гігієнічні заходи.

3.4.Педагогічним працівникам протягом дня необхідно слідкувати за станом здоров’я дітей та у разі виявлення ознак захворювання передавати вихованця медичному працівнику закладу та інформувати адміністрацію та батьків.

4.ТЕХНІЧНИМ ПРАЦІВНИКАМ СПІЛЬНО З ПЕДАГОГАМИ ПРОТЯГОМ ДНЯ НЕОБХІДНО:

4.1. Дезінфекцію поверхонь не рідше, ніж кожні 2 години та відразу після закінчення занять;

4.2. Вологе прибирання з використанням миючих та дезінфекційних ( в кінці зміни) засобів не рідше, ніж кожні 2 години та після закінчення робочого дня;

4.3. Провітрювання приміщень протягом не менше 15 хвилин перед відкриттям та почергове провітрювання кімнат протягом дня;

4.4. Миття посуду та інвентарю з дотриманням правил обробки;

4.5. Миття туалетних кімнат із застосуванням дезінфікуючих розчинів;

4.6. Миття підлоги в усіх приміщеннях закладу, в тому числі групового осередку, з обов`язковим відсуванням меблів та обладнання.

5. НАПРИКІНЦІ ДНЯ ТЕХНІЧНИМИ ПРАЦІВНИКАМИ ПРОВОДИТЬСЯ:

5.1. Миття підлоги в усіх приміщеннях закладу із застосуванням дезінфікуючих розчинів;

5.2. Обробка іграшок із застосуванням дезінфікуючих розчинів з наступним полосканням під проточною водою та сушінням на відкритому повітрі або на столах;

5.3. Дезінфікування бактерицидними лампами групових приміщень.

6. ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС В ЗАКЛАДІ ПІСЛЯ ЗНЯТТЯ КАРАНТИННИХ ОБМЕЖЕНЬ:

6.1. Проводити додаткові ігри та вправи, які б доносили дітям важливість індивідуальних заходів профілактики та фізичного дистанціювання;

6.2. Надавати пріоритет діяльності, що проводиться на відкритому повітрі;

6.3. Переформатувати розміщення в кімнатах для занять таким чином, щоб забезпечити максимальне фізичне дистанціювання;

6.4. Обмежити заняття та ігри, що передбачають безпосередній фізичний контакт між дітьми та персоналом;

6.5. Обмежити заняття та ігри, що потребують використання значної кількості додаткового інвентаря;

6.6. Обмежити сенсорні заняття та ігри ( наприклад ліпка);

6.7. Забезпечити адаптивне харчування одночасно, або одночасно перебувають за одним столом.

Дитяча та сімейна психологиня Світлана Ройзспільно з ЮНІСЕФ, ГО “Смарт освіта” та Міністерством освіти і науки підготували 9 ігор, які вихователі можуть використовувати, враховуючи післякарантинні правила безпеки.

Ознайомитись із ними можна в документі нижче ("Ігри з дітьми для ре(адаптації) в садочку)

“Вихователі використовують у роботі багато чудових ігор і напрацювань. Я хочу запропонувати теми – ідеї, які допомагають у знятті тривожності і в процесі адаптації. Використання метафори будинку, веселки, теми сім’ї, долоньок і не тільки – це вже не тільки творчі заняття, це і терапевтична робота.
Тут важливі не стільки самі напрацювання (їх можна придумати або знайти в мережі багато), а саме використані теми”, – зазначає Ройз.
Усі запропоновані ігри можна використовувати з дітьми віком 3-6 років. Для деяких із них потрібна допомога вихователів, з іншими – діти зможуть впоратись і самі.
Кiлькiсть переглядiв: 303

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.