КАРАНТИН НЕ СТАНЕ НА ЗАВАДІ. Проводимо користно час з дітьми. Навчайтеся ненав`язливо та цікаво. Пропонуємо пройти разом з дітьми повчальні інтернет-маршрути ТУТ wym-1585230579215
РЕГЛАМЕНТ ВІДНОВЛЕННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В КДНЗКТ №5
1. ЗАХОДИ ЩОДО ПІДГОТОВКИ КДНЗКТ №5 ДО ПОВЕРНЕННЯ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ:
1.1.Обробка приміщень закладу:
-необхідно здійснити обробку дезінфікуючими засобами поверхонь в усіх приміщеннях закладу, на ігрових, спортивних майданчиках ;
-необхідно здійснити дезінфікування бактерицидними лампами приміщень.
1.2.Підготовку медичного кабінету:
-необхідно підготувати медичний кабінет, як окреме приміщення тимчасової обсервації для осіб з підозрілими симптомами.
2. ПРИЙОМ ВИХОВАНЦІВ ДО ЗАКЛАДУ:
2.1.Обов’язкові умови:
-на підставі аналізу та висновків медичної сестри формуються списки вихованців;
-система щоденної батьківської перевірки стану здоров’я дитини з обов’язковим повідомленням вихователя;
-перевірка на наявність підвищенної температури у всіх учасників навчально-виховного процесу перед входом до приміщення закладу ( початковий та кожні 4 години ( поточний) з занесенням показників у відповідний журнал.
-мінімізація контактів вихованців;
-створення окремого розкладу режиму роботи груп.
АЛГОРИТМ ДІЙ ПЕРСОНАЛУ ПІД ЧАС ПРИЙОМУ ДІТЕЙ:
- Організувати ранкове приймання дитини до дошкільного навчального закладу з 6-30 год. до 8-30 год. на території закладу за межами його будівлі, без скупчення відвідувачів.
Залишити відкритим один центральний вхід.
-Батьки та супроводжуючі особи повинні одягати респіратор або захисну маску (у тому числі саморобну), так, щоб були покриті ніс та рот. Очікування на території повинно бути обмежено.
-Температурний скринінг дітей проводити при вході ( початковий) у закладі та кожні 4 години ( поточний) з занесенням показників у відповідний журнал.
Діти, в яких виявлено температуру тіла понад 37,2°С або ознаки респіраторних захворювань:
-при проведенні початкового температурного скринінгу – не допускаються до відвідування;
-при поточному скринінгу – ізолюються з відповідним інформуванням медичного працівника та батьків. При ізоляції важливо не допустити тривожних відчуттів у дитини та враховувати її психологічний стан.
-На вході до закладу організувати місце для обробки рук спиртовмісними антисептиками з концентрацією активно діючої речовини понад 60% для ізопропілових спиртів та понад 70% для етилових спиртів, та розмістити їх на безпечній висоті з яскравим вказівником про необхідність дезінфекції рук ( банер, наклейка тощо).
3.ОБОВ’ЯЗКОВІ ЗАХОДИ ПІД ЧАС ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
3.1.Усі навчально-виховні заходи та режимні моменти з дітьми проводяться за умови максимально можливої ізоляції однієї групи.
3.2.Використання приміщень загального користування (музична зала) дозволяється за умови чіткого дотримання графіку роботи з обов’язковим проведенням усіх санітарно-гігієнічних заходів щодо їх прибирання та провітрювання.
3.3.Після кожного виду діяльності проводяться передбачені цим Регламентом санітарно-гігієнічні заходи.
3.4.Педагогічним працівникам протягом дня необхідно слідкувати за станом здоров’я дітей та у разі виявлення ознак захворювання передавати вихованця медичному працівнику закладу та інформувати адміністрацію та батьків.
4.ТЕХНІЧНИМ ПРАЦІВНИКАМ СПІЛЬНО З ПЕДАГОГАМИ ПРОТЯГОМ ДНЯ НЕОБХІДНО:
4.1. Дезінфекцію поверхонь не рідше, ніж кожні 2 години та відразу після закінчення занять;
4.2. Вологе прибирання з використанням миючих та дезінфекційних ( в кінці зміни) засобів не рідше, ніж кожні 2 години та після закінчення робочого дня;
4.3. Провітрювання приміщень протягом не менше 15 хвилин перед відкриттям та почергове провітрювання кімнат протягом дня;
4.4. Миття посуду та інвентарю з дотриманням правил обробки;
4.5. Миття туалетних кімнат із застосуванням дезінфікуючих розчинів;
4.6. Миття підлоги в усіх приміщеннях закладу, в тому числі групового осередку, з обов`язковим відсуванням меблів та обладнання.
5. НАПРИКІНЦІ ДНЯ ТЕХНІЧНИМИ ПРАЦІВНИКАМИ ПРОВОДИТЬСЯ:
5.1. Миття підлоги в усіх приміщеннях закладу із застосуванням дезінфікуючих розчинів;
5.2. Обробка іграшок із застосуванням дезінфікуючих розчинів з наступним полосканням під проточною водою та сушінням на відкритому повітрі або на столах;
5.3. Дезінфікування бактерицидними лампами групових приміщень.
6. ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС В ЗАКЛАДІ ПІСЛЯ ЗНЯТТЯ КАРАНТИННИХ ОБМЕЖЕНЬ:
6.1. Проводити додаткові ігри та вправи, які б доносили дітям важливість індивідуальних заходів профілактики та фізичного дистанціювання;
6.2. Надавати пріоритет діяльності, що проводиться на відкритому повітрі;
6.3. Переформатувати розміщення в кімнатах для занять таким чином, щоб забезпечити максимальне фізичне дистанціювання;
6.4. Обмежити заняття та ігри, що передбачають безпосередній фізичний контакт між дітьми та персоналом;
6.5. Обмежити заняття та ігри, що потребують використання значної кількості додаткового інвентаря;
6.6. Обмежити сенсорні заняття та ігри ( наприклад ліпка);
6.7. Забезпечити адаптивне харчування одночасно, або одночасно перебувають за одним столом.
Коментарi