РІЧНИЙ ЗВІТ
ПРО ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАКЛАДУ
у 2020-2021 навчальному році
1. Загальна характеристика
ЗДО ясла-садок № 5 комбінованого типу розпочав функціонування у 1962 році. Групові приміщення забезпечені меблями та ігровим обладнанням, мають сучасний інтер’єр. Розвивальне середовище дитячого садка організовано з урахуванням інтересів дітей і відповідає їх віковим особливостям.
Для занять дітей створено всі умови, обладнані спеціальні приміщення:
-музично- спортивна зала;
-кабінети логопеда;
-методичний кабінет та медичний блок;
-прогулянкові майданчики для кожної вікової групи;
-спортивний та ігрові майданчики.
2. Склад вихованців
За проектною потужністю дошкільний заклад розраховано 75 місць для дітей від 2 до 6 (7) років. Групи комплектувались переважно у червні-липні за направленнями дитячого дошкільного об’єднання.
У 2020-20201навчальному році укомплектовано 4 вікових груп:
1 група для дітей раннього віку з 2-х до 3-х років;
3 груп для дітей дошкільного віку.
Цього року заклад відвідувало 79 дітей, з них:
раннього віку 16 дітей;
дошкільного віку 63 дітей;
випущено до школи 22 дітей.
За звітний період прийнято 25 дітей.
Контингент батьків соціально благополучний, переважають
діти із сімей робочих, підприємців, службовців, не працюючих .
3. Кадрове забезпечення
Дошкільний навчальний заклад укомплектований педагогічними кадрами. Всього педагогічних працівників – 12. З них: 1 – завідувач, 1 – вихователь-методист, 1 – керівник музичний, 1 – інструктор з фізкультури, 1 – вчитель-логопед, 7 – вихователів вікових груп.
Всі педагогічні працівники мають спеціальну педагогічну освіту: 5 педагогів – повну вищу освіту (55%), 7 педагогів – неповну вищу освіту (45%). Два педагоги мають педагогічне звання: 1 чол. - «вихователь – методист», 1 чол. – «старший вихователь».
(Діаграма 1, 2).
Діаграма 1.
Освітній рівень педагогів
Постійно зростає відсоток оволодіння педагогами комп’ютерними технологіями (Діаграма 3).
Діаграма 3
Методична робота з педагогічними кадрами у 2020/2021 навчальному році була спрямована на підвищення професійного рівня педагогів (таблиця 1).
Таблиця 1
Діаграма 4. Рівні сформованості професійної компетентності педагогів ЗДО
З метою визначення сформованості мовлення педагогів та правильного звуковимовлення у дітей старшого дошкільного віку постійно двічі на рік проводиться діагностика щодо визначення володіння українською мовою. Результати діагностики показали, що вміння слухати, розуміти та спілкуватись рідною мовою на достатньому рівні можуть – 98%, недостатньо володіють - 2% учасників навчально-виховного процесу (Діаграма 5).
Діаграма 5
На початок 2020-2021 навчального року було виявлено 30 дітей з вадами мовлення: 19 дітей старшого дошкільного віку, 11 дітей – молодшого дошкільного віку. У 84 % дітей старшого дошкільного віку виправлено мовленнєві помилки і збагачено словниковий запас, 16 % - значне поліпшення. За станом здоров’я, згідно з висновком ПМПк до школи готові 99% вихованців закладу. 1% запропоновано до обстеження перед школою в інклюзивно-ресурсному центрі.
Моніторинґ стану готовності до шкільного навчання дітей-випускників показав:
· За психологічними критеріями з 26 обстежених дітей готові до шкільного навчання 26 випускників: 15 – високий і достатній рівень, 11– середній.
· За педагогічними критеріями з 26 обстеженого до шкільного навчання готові: 26 випускників, з них 15 випускників високого і достатнього рівня, 11 – середнього (Таблиця 2).
Медична сестра Козенко О.П., надає кваліфіковані послуги: здійснює моніторинг стану здоров’я дітей, захворюваності, організації раціонального харчування, контроль за виконанням оздоровчих заходів, призначень лікаря, підтримуює інтерес дитини до власного здоров’я (Таблиця 3).
Таблиця 3
Аналіз стану здоров’я дітей
Медична сестра Козенко О.П., надає кваліфіковані послуги: здійснює моніторинг стану здоров’я дітей, захворюваності, організації раціонального харчування, контроль за виконанням оздоровчих заходів, призначень лікаря, підтримуює інтерес дитини до власного здоров’я (Таблиця 3).
Таблиця 3
Аналіз стану здоров’я дітей
Якість фізкультурно-оздоровчої роботи у середніх та старших групах зросла порівняно з показниками на початок навчального року.
Рівень фізичного розвитку дітей старшого дошкільного віку (із загальної кількості - 23 дитиини) становить:
Високий – 6 дітей - 34%
Достатній – 15 дітей – 57%
Середній – 2 дітей – 9%
Дітей старшого дошкільного віку з низьким рівнем фізичного розвитку не виявлено.
У закладі створено умови для безпечного проведення навчального процесу та праці співробітників. У наявності вся нормативна база з охорони праці та пожежної безпеки. Необхідна ділова документація ведеться до вимог «Положення про навчання та інструктаж з охорони праці». Заходи, передбачені планом по збереженню та зміцненню матеріальної бази вдалося виконати частково
Коментарi