/Files/images/rroroooo/IMG_0002.jpg

/Files/images/ldths/діаграми моніторинг.jpg

Результати моніторингу якості освіти в 2020 - 2021 навчальному році

Протягом року педагогами здійснювалась системна та цілеспрямована робота щодо розвитку ключових компетентностей дошкільників. Для реального визначення рівня знань, умінь та навичок вихованців відповідно вимог Програми розвитку дітей від пренатального періоду до трьох років «Оберіг», Програми виховання і навчання дітей дошкільного віку «Українське дошкілля» та Освітньої програим для дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт» двічі у навчальному році (вересні, травні) було проведено моніторинг сформованості ключових компетентностей дітей в усіх вікових групах. Головна мета моніторингу – визначити, чи є поступальні зміни в розвитку однієї конкретної дитини впродовж цілого року. Результати досягнень дітей дали змогу зорієнтувати педагогів у сильних і слабких сторонах розвитку кожної дитини, доборі засобів оптимізації цього процесу, шляхів індивідуальної роботи з нею.

/Files/images/dgrami/11.jpg /Files/images/dgrami/2 2.jpg /Files/images/dgrami/23 3.jpg /Files/images/dgrami/4 1.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 513

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.